Se flere på HITME.NO

Finbesök av Bagge ikväll...

2010-03-1914:19:02
Skrivet av Sandra Edlund

Jag börjar mer och mer tro på det här med ödet och att saker och ting faktiskt har en mening!

Nämligen så att min fredag var planerad sen en tid tillbaka då jag skulle till Stockholm idag för att träffa gamla SBT medlemar, en liknande reunion som vi gjorde i sommras dvs. Hade preliminärt planerat in en fotografering också som jag skulle ta i samma veva då jag ändå skulle till storstaden.

Men så här i sista stund blev det framflyttat och då skjöt jag på fotograferingen likaså, så då stod man här och kliade sig i huvudet och funderade på vad man skulle hitta på istället...?

Försökte skjuta fram lördagsplanerna redan till fredag då jag verkligen är sugen på att hitta på något men det passade inte lika bra för motparterna....

Så där satt jag i morse och läste tidningen när jag ser att Anders Bagge kommer för att gästa oss på Harrys ikväll...
Vips säger det (!) och så har jag honom på tråden och han frågar om han får komma förbi innan och ta sig en titt på min konst!

Ehhh.. SJÄLVKLART! :)

Så nu blev jag ju jättenervös på vad han kommer tycka när han kommer hit! Försöker intala mig att han kommer gilla det... Visst kommer han...!!???
Eller!?!?!
Tänk om han INTE gör det!!!
Jo men det kommer han göra.. han gillade ju motivet och det är ju densamma... ELLER ska jag måla o göra den bättre!?!

Gaaaaaah! Blir galen....

Har en påbörjad liknande tavla, fast mkt mkt större variant som jag ska se till att avsluta tills han kommer ikväll!!

Önska mig lycka till! :)









Kommentarer:
Postat av: Linda

det kommer gå jätte bra. din tavlor är mycket fina:) en del av dom skulle gärna få hänga i mitt hem:) lycka till:)

Postat av: Gunilla Hardamn

Ja nu när jag skriver detta så har han ju redan varit där. Hoppas det gick bra. Klart det gjorde. Lycka till gumman

2010-03-20 | 00:05:13
Postat av: Leffe

Den påbörjade målningen ser spännande ut.

Det kommer att gå bra!

2010-03-20 | 00:05:37
Postat av: Sandra

Tack så mkt allihopa! Känns väldigt bra såhär i efterhand :)

2010-03-21 | 22:28:42
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback