Se flere på HITME.NO

Kreativ vardag!

2011-01-1319:31:57
Skrivet av Sandra Edlund

Ååååhhh.. satte mig precis för första gången på hela dagen och det var verkligen SKÖNT!

Har varit full fart hela dagen idag då Baby och jag varit inne i stan och flängt fram och tillbaka. Från den ena butiken till den andra och så tog vi en lunch på Ming Palace... Börjar bli lite av en stammis grej för oss. Mys

Direkt när jag kom hem satte jag mig i mitt kreativitets rum och målade lite. Vi är verkligen inne i en kreativ period både jag och Baby och det är jättekul att dela detta intresse där vi kan hjälpa varandra. Fick se lite exempel som Baby gjort till mig idag inom grafisk design och blev jättepepp! :) Får visa och berätta mer om det sen!

Själv så har Baby massa grejer på G med hans egna kläddesign och det är jättekul att kunna hjälpa till så gott jag kan! Finns även linne och mer t-shirt att beställa på Rubbish nu! :) Men bara få storlekar så check it out innan de tar slut!

Ska lägga upp ett inlägg på Ckrets nu o visa vad jag målat idag!


Kommentarer:
Postat av: Alma

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback