Se flere på HITME.NO

Best of Luck Looooola!

2011-04-0215:58:53
Skrivet av Sandra Edlund

Igår var det dags att ta farväl och önska en toppentjej lycka till då flyttlasset går ner till Malmö idag för att börja ett nytt liv!

Jag och Baby var uppklädda för kvällen och humöret på topp!



The outfit:



Söt klänning från Gina Tricot inhandlad kvällen till ära!

Väl framme på Harrys var det fullt med folk som ville säga farväl och långbord uppdukat. På bordplaceringen så låg varsitt kuvert o väntade med några fina ord! Så fina ord jag fick i mitt kuvert!



För att kontra hade jag och Baby med oss en liten överraskning som verkligen uppskattades :)



Söt bordsdam!



Låååång(t) bord!



Black Rock Grill beställdes av de flesta! Bara att hugga in!



Mmmmmmm.....



Efter massa god mat var det dags att ta vara på den sista kvällen med tösa! Bilder förevigar denna kväll!



What!?!



Luv!



*lipa*



*smack*



Happy happy!



Party! :)

Nya utmaningar väntar tösa och hon kommer ha massa roligt att se fram emot nere i Skåååååoooneeeee! Men vi kommer självklart sakna henne!
Stort Lycka Till Carola och ta Malmö med storm!

You're gonna rock!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback