Se flere på HITME.NO

Cosmetink.se

2011-02-1315:38:52
Skrivet av Sandra Edlund

Äääääääntligen börjar jag bli klar med alla förberedelser för den kommande utbildningen som börjar imorgon!
Nu ska jag bara packa väskan och sen är jag fit for fight att åka. Har så snällt fått sovplats hos Frida där jag kommer hålla till för att slippa pendla fram och tillbaka hela veckan. Är så peppad för detta!!!

Har haft hela helgen fullt upp med att få fram en fungerande site som jag enkelt kan uppdatera om vad som händer inom den nya verksamhetern PMU som jag ska ge mig in på!

Har fått hjälp med logga av Rubbish Design som jag gillar skarpt!



Vad tror ni om den? Snygg va! :)

Sen har även RogerZolex hjälpt mig med alla pusselbitar av kodning och sånt smått o gott som jag inte klarar av!

Stort TACK för all hjälp killar!!

Inte nog med allt meck av siten, jag har även satt igång en Facebook sida där ni kan se vad som händer också! Så vill ni stödja mig i detta så gå in på sidan och "Gilla" den!

Vore jättetacksam om ni ville hjälpa mig sprida det också!


Kommentarer:
Postat av: Anne

Heja heja!

Postat av: Sandra

:)

2011-02-13 | 18:48:06
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback