Se flere på HITME.NO

THAILAND IMORGON!

2011-01-1800:55:28
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit en hektiskt dag idag! Blev lite omvänd mot vad planerana var när jag vaknade!

Vi har nämligen gått i tankar kring resa och känt i kroppen att det är dags att spänna ut vingarna och flyga iväg någonstans. Alla vänner ska till Thailand och vi kände oss sugna på att haka med men egentligen så lockade inte själva resemålet (förutom sol och bad) då det faktiskt blir 4:e gången för mig.

Så vi siktade på resmålet USA istället men insåg att vi inte ville åka dit förrän till våren/hösten, så ett vakande öga har jag haft på Thailandsresorna och imorse när jag slog upp ögonen så låg en resa tur och retur till Krabi på endast 2495 kr! Huuuuuur sjuuuukt billigt är inte det!!! NÄSTAN gratis skulle jag vilja säga! ;)

Så jag ringde Baby direkt och skrek "SKA VI!?!?!"

Han bara skrattade och inte långt därifrån var resan bokad!!! Plus en extra tusenlapp fick vi åka i FIRST CLASS, så nu väntar alltså en Thailands resa i första klass imorgon på Arlanda! För ynka 3495 kr!!! ^^

Därmed denna hektiska dag! Gäller att vara flexibel ;)

Suttit och knåpat på hotell vi ska bo på när vi väl är framme och vi bestämde oss för detta:



Railay Princess Resort and Spa



Nära till en av världens vackraste stränder Phra Nang Beach

Känns helt sjukt men pirrigt! :) Impulsive is my middle name!! ;)


Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

Trevlig resa!!!!!!!!

2011-01-18 | 03:42:53
Postat av: Jonna

Ni verkar ha haft en helt underbar semester! Hoppas att ni har kommit hem ordentligt och är utvilade!



Jag saknar dig och hoppas vi kan ses snart, på måndag är jag i Eskilstuna om du vill ta en fika. Hör av mig under helgen!



Puss o kram

Postat av: Sandra

Ja det har verkligen varit en helt underbar resa!! Nu är man laddad för att köra igång med allt man var less på innan man åkte och se fram emot våren som smyger sig på!



Vore jättemysigt att ta en fika!! Saknar dig med. Vill höra hur det går för dig och magen! Jag jobbar natten till måndag men vi kan väl ses efter 13 kanske?



Puss!

2011-02-03 | 10:52:40
URL: http://ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback