Se flere på HITME.NO

I'm alive... I think!

2011-02-0915:12:48
Skrivet av Sandra Edlund

Idag känner jag mig någorlunda som en människa!

Har varit jetlaggad sen vi kom hem från Thailand och att börja jobba blev verkligen en tortyr. Du kan ju tänka dig själv, att åka och BÖRJA jobba när du egentligen vill gå och lägga dig. Jag har varit som ett spöke på jobbet och nästintill okontaktbar :( Stackars arbetskamrater!

Men idag fick jag sova lite mer än 5 timmar så jag känner mig lite piggare! Sen så skiner solen så fint att man nästan känner lite vårkänslor! Blir nog en härlig promenad med Blaxx när husse kommer hem!

Har ännu inte gått igenom alla bilder från Thailand! Men ska snart ge er lite härliga semesterbilder därifrån och berätta lite om resan!

Sooon Soooon!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback