Se flere på HITME.NO

SÖKES: Eyelinermodell!

2011-02-1113:34:55
Skrivet av Sandra Edlund

Då min eyelinermodell tyvärr blev tvungen att avboka sin tid då hon inte kunde få tag i någon barnvakt åt sin lilla sötnos Pauline, så står jag nu utan modell inför nästa veckas kurs :(

Så är det någon som känner sig manad att få en eyeliner pigmentering för edast 800 kr så hör av er till Anne som håller i det.

Behandlingen kostar 800 kr per gång. Vanligtvis kostar en pigmentering mellan 4 000-6 000! Det behövs 2 refill innan pigmenteringen sitter perfekt!

Vår lärare påbörjar och avslutar alltid behandlingen, och ser till att allt går som det ska! Så du är i trygga händer, om du nu inte litar på min förmåga ;)

Eyelinern som jag gjorde i Göteborg sitter jättebra och då har jag ännu inte gjort någon refill ännu. Men tänkte göra det under kursens gång nu i veckan + att jag funderar på att göra ögonbryn och läppar.

Jag är egentligen ingen läppstiftsmänniska och gillar egentligen inte att ha någon färg på läpparna. Men efter att kikat på Solvårs (vår lärares) blogg så har jag insett att det inte behöver se spacklat ut. Kika bara på denna härliga färg:



I love it! :) Den heter
"Antique Rose"

Sen att man kan fylla ut de lite i ytterkant som gör en sån snygg linje och få de symetriska gillar jag! :)


De första 10 kunderna får samma elevpris som på kursen av mig och jag har redan kunder som väntar!!!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback