Se flere på HITME.NO

Home sweet home!

2011-02-0311:09:24
Skrivet av Sandra Edlund

Igår landade flyget på Arlanda och det var med huttrande steg vi tog oss till bilen. Det har varit en helt underbar semester och det kändes riktigt tråkigt att behöva lämna de vänner som blir kvar på varmare breddgrader några dagar till.
Men det är ganska enkelt att komma in i vardagen igen och försöka fokusera på det mysiga med att få träffa de man saknat under resan.
Helt underbart att få komma hem till vår älskade hus som Johan bevakat genom att bo här och även tagit hand om Blackie. Vår lilla sötnos som var sååå glad att se oss igen! :)
Det var nystädat hemma och Johan hade t.o.m tvättat och bytt sängkläder åt oss så hela övervåningen luktade underbart med sköljmedel. Det är en riktig husvakt det! ;)

Vet inte riktigt vart jag ska börja för att dela med mig av resan. Det har varit tyst på bloggen under hela resan och det är inte riktigt likt mig, men det har varit full fart hela tiden och träffat upp massa härliga vänner på vägen!

Ska försöka dela med mig av resan i bilder när jag själv gått igenom alla bilder! Hade så jäkla typiskt lämnat in min systemkamera på service precis innan vi bokade resan vilket jag fortfarande är sjukt besviken på! Men vi fick iaf lite bilder tagna med en vanlig kompakt kamera som vi köpte istället.

Bild tagen från iphonen när vi var på plats kommer här:



Första frukosten sen vi anländt på Riley Bay! Helt underbart att starta dagen med en härlig frukostbuffe innan ett dopp!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback