Se flere på HITME.NO

Min nytatuerade eyeliner!

2011-01-1016:21:20
Skrivet av Sandra Edlund

Lovade ju att jag skulle ta en bild på min nytatuerade eyeliner och här har vi det:



Har precis klivit ur duschen och har inte haft smink på mig sen i fredags.
På mig som är så himla är blek i färger på både fransar och ögonfärg, så gör det en jättestor skillnad! Kommer vara perfekt sen när man är utomlads, att ha lite färg på ögonen trots hur mkt man än badar och gnuggar sig i ögonen!

I love it! :)


Kommentarer:
Postat av: Anna

Snyggt !!

Var/hos vem har du tatuerat linern?

Kram Anna

2011-01-25 | 23:26:54
Postat av: Petra

Hej!

Jätte fint! Skulle själv vilja tatuera läpparna, har du något bra tips på någon som är duktig och vart man kan göra det?

2011-08-16 | 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback