Se flere på HITME.NO

Workshop i Götet med nytatuerad eyeliner! :)

2011-01-0916:43:17
Skrivet av Sandra Edlund

Har haft en helt underbar och välbehövlig dag i Göteborg!

Att åka dit var lättare sagt än gjort. Trodde knappt jag skulle komma fram i det oväder som var när jag lämnade Eskilstuna. Det tog sin tid men fram kom jag tillslut! Väl framme mötte jag upp Solvår och Anne som var på plats och förberedde för workshopen som de skulle hålla i.

Innan workshopen körde igång så hann vi med ett möte där det bestlutades att jag ska bli en i det svenska teamet SOL PERMANENT MAKE UP och först och främst gå utbildningen som hålls i Stockholm den 14 februari. Detta glädjer mig massa och jag är alldeles ivrig på att få börja jobba med detta!

För att visa de som var på workshopen hur det kan gå till att göra en permanent make-up fick jag vara modell för att få en eyeliner på plats. Jag var sjukt nervös! Trodde nog att det skulle göra mer ont än det gjorde. Men det var verkligen ingen fara och nu har jag tatuerad eyeliner vilket är så värt! Har gått utan smink sen dess och har inge problem med det! Helt underbart!

Lite bilder från "operationen" kommer här:



Solvår förbereder innan hon kör igång med att lägga bedövningskräm på ögonlocken mina.



Jag känner mig huuuur coool som helst... eller? ;)



Många spekulanter nyfikna på hur det går till och gjorde som sagt inte alls så ont som jag trodde det skulle göra. När hon väl började så kände jag bara hur det vibrerade lite och frågade om hon hade börjat. Sen efter att hon ett tag så kändes det lite mer men fortfarande löjligt lite mot vad jag hade väntat mig! :)



Bild på mig och Anne när vi var klara! :) Lite svullen om ögonen och inget som helst smink förutom eyelinern. Vilket man inte får ha på några dagar nu...

Har fått alla bilder från Anne och har ännu inte själv tagit någon bild på hur det ser ut sen jag kom hem. Ska ta en bild och visa er imorgon.

Nu ska jag laga lite mat och hjälpa Baby med lite saker!

Solong!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback