Se flere på HITME.NO

R.I.P MAGNUS! Saknar dig...

2010-05-1622:36:25
Skrivet av Sandra Edlund

Livet går verkligen upp och ner...

Hela denna vecka har bara varit massa besvikelser som jag försökt vänt tillbaka genom att ordna upp det ena efter det andra....

Tycker jag orkat med att hantera problemen ganska bra under veckans gång och så åker jag iväg till Sthlm på lördagskvällen för att träffa massa gamla vänner som jag bla varit iväg på modellresa till Thailand med.
Vi har massor att ta igen och prata om och har en så trevlig kväll...

En av tjejerna frågar mig senare på kvällen hur det är med min föredetta som jag var tillsammans med under den tiden vi lärde känna varandra och jag blir tvungen att berätta att han tyvärr fick lungcancer och inte mår så bra....

Idag får jag veta att hans kropp inte orkade längre på lördagskvällen och åkte in till sjukhuset! 2 timmar senare var han inte med oss längre... men jag kan inte sluta tro på att han fanns där med oss och tog farväl genom min väninnas fråga.

Varför måste livet vara så orättvist!?



Kommentarer:
Postat av: Charlie

Beklagar sorgen! Usch vad hemskt!!! Känns som ett slöseri med liv.. :(

Jag vet lite hur det känns.. Min före detta blev strypmördad på en semester i franrike för 1år sen.

Life is a bitch!!!

Ta hand om dig!

2010-05-17 | 22:02:03
Postat av: Sandra

Usch.. verkligen hemskt när sånt här händer. Man får en liten annan syn på livet efteråt...


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback