Se flere på HITME.NO

Hemma från Ckrets Casting!

2010-05-1022:29:07
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter i soffan och har precis moffat i mig lite McD mat!!!! Är så himla matt!!! Har varit uppe i varv heeeela dagen och nu äntligen fick jag slå mig till ro i soffan och få i mig lite mat.

Hade så mkt att fixa med inför Ckrets castingen som hölls idag och har inte haft en lugn stund! Men GUUD vad kul det varit och jag är så glad över hur dagen blev!

Blir nästan tårögd över hur snälla människor jag har omkring mig som verkligen ställer upp och är så snälla! Utan er hade detta inte gått!!! Tusen tack till Karin, Sofia, Roger, Christian, Fredrik, Johan och sist men inte minst "Nybron" som vi fick låna för denna casting!!

Jag är helt slut nu och vill bara att min sötnos ska komma hem så jag kan berätta om dagen!

Men jag ska uppdatera mer om denna kväll på CKRETS bloggen sen! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback