Se flere på HITME.NO

www.rubbish.bloggsida.se

2010-03-0300:15:11
Skrivet av Sandra Edlund

Vill första bara tacka för alla fina ord och gratulationer jag har fått på sms och Facebook efter mitt förra inlägg! Jag håller tummarna på att allt går vägen och att jag inte tappar min känsla över en natt! :)

Sen så vill jag även passa på att tipsa er läsare om en ny blogg som startast!

Ingen mindre än min sötaste lilla sambo har gått och skaffat sig en blogg! WOW! Trodde ni inte va! :)
För er som inte visste det så har han svart bälte i photoshop ;) Om det nu hade funnits såklart!

Han är iaf grym på att designa bl.a t-shirt tryck, göra layouter till hemsidor m.m m.m Driver tillsammans med en kollega eget klädmärke som heter Manipulate och går bara att köpas på Carlings butiker runt om i Sverige!

På hans nya blogg så kommer han uppdatera dagligen med prints som han gjort år tillbaka samt kommande kollektioner för Manipulate + annat som han gjort inom design och layout världen. Helt klart värt en titt!

För att ge er ett smakprov på vad han gjort med en bild av mig: (Klicka på bilden och ni kommer till bloggen)



Tack älskling och lycka till med bloggandet! ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback