Se flere på HITME.NO

Positive thinking!

2010-03-2323:49:37
Skrivet av Sandra Edlund

Visst är det viktigt för en själv att känna positivitet! Jag älskar när man läser en blogg och glädjs av den, nästan så den positiva auran skickas över nätet hela vägen hem till dig! Sånna som nästan ger dig lite girlpower efter att läst den...

Sen finns det just det motsatta... när man läser bloggar som är så negativa. Usch, jag nästan blir på dåligt humör bara jag tänker på det. Det finns så mkt fint folk därute som inte tror på sig själva och bara ser det negativa hos sig själv. Folk som har talanger, som har massor att vara tacksamma för... som bara inte ser det och kan uppskatta det! Det är så tragiskt och tråkigt att läsa om det. Mestadels för man tycker synd om de.

Jag tycker man ska få skriva ner hur man känner.. absolut, men det är nog ingen blogg jag föredrar att läsa... OM det bara är negativa tankar vill säga...

Men jag antar att det är ett sätt att få utlopp av sina känslor, att skriva ner de.. så för DE som gör sånna här inlägg som MIG så är det bara att skita i att läsa bloggar som gör mig negativ.

Vilket I will.....


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Jag håller helt med! Vilket jag försöker tänka på i min egen blogg och jag hoppas för guds skull den inte förmedlar negativa känslor till andra sidan skärmen! :)

Du har positiv energi iaf! Du är driven, delar med dig av din vardag, ditt arbete, din kreativitet och lite därtill! :) Keep it up! puss

Postat av: Sandra

Detta inlägg är inte alls riktat mot någon speciell person, vilket jag förstår att folk tror... och aabsolut inte mot dig Emma! :)

Tycker du förmedlar massa GO i din blogg också med träning och framför allt glädje i det du gör med dina vänner!



Jag surfade runt och kom in på okända personers bloggar och insåg att det var trist o läsa när man känner sig negativ hela tiden.



Thats not for me! :)

2010-03-24 | 12:18:04
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: eMMa

Ja nej jag tog inte åt mig så! :) Jag tog åt mig att jag precis känner samma sak när det kommer till bloggläsande och i och med det försöker tänka på hur jag själv skriver!!! :) Och samtidigt säga vad jag tyckte om din :)

2010-03-25 | 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback