Se flere på HITME.NO

JätteTACK...

2010-03-1811:40:48
Skrivet av Sandra Edlund

...till er som fakstiskt svarade på mina frågor i inlägget nedan! Blev jätteglad när jag läste vad ni skrivit om min blogg.
Självklart fanns det en anledning till mitt inlägg, det var inte bara för att få höra de snälla orden...

Därför kan man ju inte bli annat än besviken när folk inte kan ta sig tid att svara på 5 ynka frågor som inte tar längre än 5 minuter av er dag att besvara....

Jag ser ju att det är fler än 5 st som besökt denna blogg sen det inlägget publicerades och jag förstår inte hur svårt det ska vara att skriva några rader om dig... det är ju inte så att du måste hänga ut vem du är utan bara svara på några enkla frågor!

Det är ju inte konstigt att man tappar humöret på att blogga...


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Nej, sorry! Har svarat nu! Såg inte det tidigare. Du får inte lessna på att blogga! Nu när vi inte ses så ofta så e det jättekul att gå in och följa ditt liv genom din blogg! Känns det inte som att vi e så långt ifrån varann ändå :) För mig alltså ;) Hoppas du fortsätter gumman! Hörs i helgen? Kommer hem imorrn. Kramis!

2010-03-18 | 22:00:54
Postat av: Sandra

Hej Beccis ;)



Jo jag såg ditt svar och tackar så mkt :) Inte meningen att låta bitter men ibland blir man så besviken när man verkligen vill ha svar. Men men :)

Ja, vad kul att du kommer till stan i helgen. Ska vi försöka få in en fika under lördagen kanske? Eller hör av dig när det passar dig, du kanske har planerat hela helgen?

Jag har ju kvar samma nr så det är bara att höra av dig!!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback