Se flere på HITME.NO

Goddag folket!

2010-03-2712:41:08
Skrivet av Sandra Edlund

...eller jag vill nog säga God morgon! Sitter och äter havregrynsgröt till frukost nämligen och har precis tvingat mig upp från sängen.
Havregrynsgröt med hallonsylt, solroskärnor och mjölk is tha shiit! :)

Jag är helt slut i kroppen, men GLAD! Idag är en ledig dag och vi ska iväg för att umgås med lite vänner ikväll! Sånt blir man glad av ;)

Gårdagen blev ett besök hemma hos mamma som bjöd på pizza och glass! En perfekt start inför jobbet.
Väl på jobbet kom tacksamheten för vårt hårda slit under veckan då det var en lapp med några väl valda ord och smörgåstårta i kylskåpet! Sånt är viktigt tycker jag! Att man visar sin uppskattning när man sliter på jobbet. :)

Men nu kan jag äntligen lägga lite tid på att måla igen. Har saknat det maaaassa! Går inte en dag utan att jag försöker hitta tid för lite målande, men den här veckan har det varit tight!

Vill bara börja med den superstora målningen som vi ska ha på vår vägg i trappan. Den kommer bli 1,4 x 2 meter!

Men först så ska jag göra klart min påbörjade tavla...

Mkt färger är det men än så länge är den långt ifrån klar :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback