Se flere på HITME.NO

Livet har fått sig en helt ny syn på liv...

2010-07-0501:32:12
Skrivet av Sandra Edlund

Livet har fått sig en helt ny syn på livet efter denna dramatiska tid i livetet med sorg, besvikelser och jobbiga tider... Efter denna tid ser jag på saker med andra ögon och försöker njuta av livet för varje sekund. Att verkligen vara tacksam för vad som finns och ta vara på det goda. Denna helg har jag verkligen tagit in mkt känslor.... Ett sånt sagolikt bröllop mellan 2 underbara människor har fått mig att le lite extra mot kärleken... Tyvärr blev inte min söndag som planerad då jag eg. skulle till Sthlm för att gå på 30 års middag... Men den blev inställd och jag hamna hemma hos Åsa istället. Ett spontant poolhäng slutade i en supermysig heldag med hemmalagade hamburgare och tjejsnack långt in mot natten... Jag tar in all lycka jag kan få och försöker ge tillbaka så mkt glädje jag bara kan, jag hoppas ni förstår hur glad jag är för att ni finns tjejer!! TACK!!!



Kommentarer:
Postat av: Robban

STORA LIKE KNAPPEN ;-) Puss på re!!

2010-07-05 | 10:00:14
Postat av: Sandra

Me tooooo :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback