Se flere på HITME.NO

Kärleks helg!

2010-07-2012:01:16
Skrivet av Sandra Edlund

Vår löööv weekend var verkligen jättemysig! Så himla fint 4 stjärnigt hotell som verkligen gav det kungliga intrycket direkt när du kom in. Rummet med sänghimmeln som gav en extra känsla och ett otroligt bra bemötande vart vi än kom :)



Stor härlig kristallkrona vid entren...



Welcome to the lööööv room ;)



Where the magic happens!



Perfekt badrum med massa speglar!



Baby hittade minibaren såklart! ;)



Utsikten från hotellrummet, ett par som gifte sig dagen till ära!



Ett väldigt trevligt välkomnande med en stor Cava flaska och massa tilltugg!

Efter att vi checkat in tog vi oss en tur i staden och hittade ett sånt mysigt cafe i en mysig liten gränd. Perfekt för att äta en liten lunch på. Sen gick vi vidare för att se vad vi kunde hitta till shopping och jag som var så taggad att handla massor hittade ju såklart ingenting :( men det gjorde han som inget skulle ha ;)

Fast lite undis fick jag av Baby som han valde ut åt mig :)

Tillbaka till hotellet då det var bokat behandlingar på SPA avdelningen i hotellet. 2 rara tjejer som hade hand om det och fick oss att koppla av ordentligt.



Mysiga morgonrockar och tofflor på såklart! :)



Börja med att bubbla lite!



Härlig avkoppling efter en jobbig vecka. Kunde inte blivit bättre!





Efter ett otroligt härligt SPA med massage och annat var vi tilllbaka i rummet för att öppna cava flaskan! Det var mycket skålandes och jag fixade iordning mig inför kvällens middag!







Middagen var på Bishop Arms som låg i anknytningen till hotellet. Väldigt god mat och ett otroligt gott bemötande hela tiden. Gillade att vara "käleks paketet" ;)





En av de godaste efterrätterna jag ätit. Creme Brulé med passionsfrukt! Såååå sjukt god att jag aldrig ville den skulle ta slut. Vilket Baby kommenterade att det tagit mig 1 timme att äta upp den.

Gäller att suga på det goda ;)

Tusen tack älskling för denna supermysiga dag! Var verkligen vad jag/vi behövde!

LOVE YOU!


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Ser underbart ut!!! Men du har ju glömt at skriva VART ni var!?!?! :D Puss & kram!

Postat av: Linn

gud vad härligt!

2010-07-23 | 10:02:58
URL: http://karamelltanten.blogg.se/
Postat av: ellie

Ni verkar ju ha haft det jätte mysigt hehe :D

2010-07-23 | 10:16:27
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-23 | 10:43:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Maja

Ser helt underbart ut! Jag och sambon ska planera in en kärleksweekend nu, mysa runt lite=)

2010-07-23 | 10:45:20
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Västerås är fint!!

/Återkommande "hemlig" läsare

2010-07-25 | 21:24:59
Postat av: Mira

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-03-19 | 00:41:46
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback