Se flere på HITME.NO

Migrän...

2010-01-1517:51:35
Skrivet av Sandra Edlund

Ligger under filten i soffan och värmer mig med laptopen i mitt knä. Huvudet sprängs snart och jag vet inte hur jag ska få bort denna migrän huvudvärk inom några få timmar då jag ska åka och jobba...

Jobbet ger mig migrän i dagsläget! Jag har alltid tyckt så bra om mitt jobb, mina arbetskamrater och mina chefer. Alltid varit den som pratat gott om det till andra men allt det är som bortblåst nu. Helt galet hur det kan förändras så drastiskt som det nu har gjort...

Följden av det är ju inte så rolig för trivs man inte på sin arbetsplats så trivs man oftast inte överlag. Inte förrän nu jag förstår hur viktigt det är att jobba med något man gillar. Men det skulle aldrig gå ut över min insats på jobbet men motivationen för att engagera sig försvinner...

Man ska vara glad att man har ett jobb i dagens nutid så det är där jag försöker fokusera fram tills jag hittar en lösning på detta, för såhär går det ju inte att ha det!

Just nu njuter jag bara av att sitta i min ensamhet och inte göra något alls.

Känns otroligt skönt just nu...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback