Se flere på HITME.NO

Maskulina tavlan klar!

2010-02-1712:39:17
Skrivet av Sandra Edlund

Jag var ju tvungen att matcha den feminina tavlan jag gjorde med en maskulin tavla också! Tänkte sätta ihop den med den feminina tavlansen i vårt sovrum. En på varsin sida kanske..? Får se vad herrn tycker också! Han skulle ju bara våga säga ifrån.. ;)



Ni minns väl hur den feminina tavlan ser ut:



Lite olika färger men samma stuk med både metallic färger och vit skugga. Tror jag ska jobb lite mer med texturfärgen jag köpte igår och sen är jag nog klar! :) Bara att hänga upp!! Wiiieee...


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Vad fina tavlorna blev! Skulle ju vara jättefint i ett sovrum, tycker temat manlig/kvinnlig gör sig bäst där :-)



London ska bli skitkul, hotellet hittade vi på nätet. Pernilla har varit i London massa gånger men hon har aldrig bott på detta hotellet. Det ligger jättebra och så var det billigt. Perfekt, för man vill ju lägga pengarna på annat :-)



Hoppas du mår bra! Vore verkligen skitkul om du kan komma den 27:e! Puss på dig!

Postat av: Ann

Otroligt snygga tavlor, speciellt de i metallic och även alla tjejer som du ritar :) De i metallic är såna som man gärna skulle köpa själv om de fanns i butiker .

2010-02-20 | 11:02:26
Postat av: Sandra

Vad kul att du gillar mina tavor Ann, så pass att de tom skulle vara attraktiva att köpa ute på marknaden :) Det glädjer mig att höra!



Jonna: Det ser ljust ut för att jag ska kunna komma den 27 :)) Var alldeles för länge sen vi såg!!! Puss o Kram

2010-02-21 | 21:52:51
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback