Se flere på HITME.NO

Skratta från hjärtat!

2010-12-2702:54:56
Skrivet av Sandra Edlund

Är på bättringsvägen och börjar likna något som kallas människa snart :) Fortfarande lite yrslig och uttorkad men kan äta mer och mer. Gäller bara för magen att anpassa sig för föda nu också!

Mellandagsrean lockade faktiskt mig o Baby för att chansa oss ner och hoppas jag orkade med, vilket gick bra. Brottade mig inte in i de värsta fighterna men fick ändå med mig några superklipp hem. Nämligen 2 koftor och 1 jeanstunika. Har inte provat något av det än men det känns bra :)

Vi hade en sån mysig dag jag och Baby. Köpte oss lite härligt varmt kaffe/latte att sippa på medans vi strosade runt och bara skrattade åt all hysterirea. Sen åkte vi hem och bara myste på övervåningen. Allt bara kändes sådär underbart som det ska kännas när man umgås med sin livskamrat. Man bara är sådär kär upp över öronen!

Så härligt att börja komma tillbaka till verkligheten och ut ur dimman. Vi båda märkte att jag började bli mig själv igen när jag drog mina "superroliga" skämt! Längesen jag skrattade från hjärtat! :)

Tack för en underbar söndag älskling!


Kommentarer:
Postat av: Robban

Söt du är älskling!! Jätteskönt/roligt att du börjar komma på fötter igen... saknat det, plus dina superroliga skämt såklart, haha :-)!



Love ya! Puss

2010-12-27 | 08:04:45
Postat av: Jonna

Vad glad jag blev av att läsa detta!!



Skönt att du är på bättringsvägen :-) Puss

Postat av: eMMa

Jag gillart!!! Krya på dig gums! Puss o kram!

2010-12-27 | 11:13:14
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söta ni är! allihop :)

2010-12-28 | 00:01:07
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback