Se flere på HITME.NO

Dermalogica

2010-09-0100:42:30
Skrivet av Sandra Edlund

Usch... har fått sån dålig hy och blir lite orolig.

Nämligen så att jag var på ansiktsbehandling i somras då de använde sig av märket Dermalogica så när jag gick därifrån hade jag fått med mig en hel kasse full med produkter som kostade multum! Tänk att man lägger ner flera tusen lappar på ansiktsrengöring!

Nåväl... när jag väl gick därifrån la jag upp en bild på kassen jag hade med mig på FB och fick kommentarer från tjejer som använt sig av det och varnade mig för att de fått massa problem med sin hy efter det! Så passa mkt problem att de idag försöker bli av med ärren från det. Direkt så blir man ju livrädd för att det ska hända en själv men jag lovade att ge det någon månad iaf innan jag bestämde mig för om jag skulle fortsätta med det eller inte.

Tiden gick och jag var jättenöjd med min hy, har inte direkt den perfeka hyn sen tidigare och är van att få någon finne här och där men fram tills nu har jag tyckt att det blivit bättre..... o så helt plötsligt så vet jag inte vad som hänt! Jag har visserligen slarvat lite med produkterna och rengöring den sista tiden om det kan vara det? Men jag tycker att det är värre än innan jag började.

Blir ju livrädd över att det har med produkterna att göra eftersom jag blev varnad :( Vet inte vad jag ska göra.....



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback