Se flere på HITME.NO

Skryt..

2010-04-0111:58:51
Skrivet av Sandra Edlund

Efter att jag precis läst en kommentar nedan där denna person "Danne" som jag än inte vet vem det är, men har som vän på Facebook tydligen. ber mig snällt at skryta om mig själv just där.
För det första känner jag bara att om han tycker att det är jobbigt att läsa om vad jag skriver så är det bara att ta bort mig som vän så slipper han det...

Men för det andra så är min tanke att han har rätt för jag tycker själv att jag skriver om just målandet en hel del t.ex. Men det är absolut inte meningen att det ska uppfattas som något skryt, utan jag har skrivit det förut och det är för att jag jättegärna vill ha kommentarer och feedback på vad folk gillar/inte gillar.
Jag delar med mig av mitt liv som de flesta andra göra och då blir det mkt målning...

Men jag vet inte om det är just detta personen syftar på då han skriver att jag ska sluta skryta om mitt liv femtielva gånger om dagen. Folk uppdaterar olika mkt på Facebook och jag antar väl att jag är en av de som uppdaterar mkt då eftersom det upplevs som att jag gör det femtioelva gånger.
Men det är aldrig för att försöka skryta om mitt liv...

Vad ska man skriva om för att det inte ska upplevas som skryt!?

Vad skriver ni andra om?

_________________________

Uppdated:

Förresten kollade jag hur mkt jag uppdaterat igår på FB och det var 5 gånger inkl. 2 av de var länkar. Så 3 st status uppdateringar alltså...
Hur kan man tycka det är så mkt....?


Kommentarer:
Postat av: Lola

Den typiska svenska avundsjukan när den är som bäst!

Det är bara och skratta åt honom och alla andra som lämnar negativa kommentarer. Kritik är absolut jätte bra, men när avundsjuka lyser igenom så är det bara och skita i det!

Det bästa med blogg/twitter/facebook är ju faktiskt att man inte tvingar någon att läsa. Det är ju något personen i fråga sj väljer, så SLUTA helt enkelt och läsa om det stör dig!! PUNKT!



Jag tycker du är grym och gillar dina updates och blogginlägg där du visar vad du målar och syr och din vardag i allmänhet. Därför VÄLJER jag att kika in här=)



Oj oj, märks det att jag blir irriterad på sånna här människor, haha

Glad Påsk

Postat av: noomi

Irriterar man sig på andra så handlar det om att man har svårt för dessa sidor hos sig själv. Så "Dannes" kommentar handlar om honom och inte om dig.



Jag vet inte vad du skriver på FB men är det positiva saker om dig själv och ditt liv så är det bara toppen! Fram för fler positiva människor!

Jante är sååå ute! :-D

2010-04-01 | 16:39:47
Postat av: Linda

jag förstår vad du menar.. man vill få både positiv som negativ respons på det man skapar och när man har gjort något nytt så sätter man gärna ut det för man hoppas på lite feedback. men tyvärr verkar folk ha väldigt svårt men sånt alla fall när det gäller att ge positiv kritik.. jag sätter ut min länk till min hemsida rätt ofta för att man hoppas på lite respons. men händer inte allt för ofta och tyvärr så blir det då att man tror att det man skapat är skit. men jag ger inte upp och tycker inte du ska göra det heller. som du skriver tycker han det är jobbigt att läsa om det då finns det en enkel knapp som heter "ta bort vän" el liknande.. jag tycker du ska fortsätta precis som innan och inte bry dig om det där.. Glad påsk:)

2010-04-01 | 18:37:02
URL: http://www.lindaelm.se/
Postat av: Rebecca

Danne verkar som en tönt ;) Ignore him! Puss på dig!

2010-04-01 | 21:01:17
Postat av: Sandra

Lola: jag förstår din reaktion för jag är precis likadan när det kommer till den svenska avundsjukan, den är tragisk...

Jag "hoppas" att det är det det handlar om i detta fall så att man kan skita i det bara... Verkar inte vara sp många som stört sig på mina inlägg iaf... Glad påsk på dig med!!



Noomi: Jag delar ofta med mig av det jag gjort o håller på med i målandet + att jag skriver om mitt liv ibland på Facebook och blev chockad av hans reaktion först men nu så känns det som att det troligtvis är han som har problem än jag :)



Linda: feedback är jätteviktigt när man är företagare men som sagt svårt att få. Vet inte riktigt hur man ska nå ut till folket men det gäller att inte ge upp hoppet :)



Rebecca: ja, visst verkar han vara det ;) puss på re mee :)



glad påsk till er alla!!! :)

2010-04-02 | 10:46:08
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback