Se flere på HITME.NO

Sexleksaker!

2010-04-2623:44:07
Skrivet av Sandra Edlund

Satt just och läste lite mail då jag fått in ett från en av våra sponsorer inför SATC, girls night out kväll. Mailet var från företaget "Himmelriket" Det är väl klart att de ska vara med och sponsra då Mr Rabbit faktiskt fick sitt namn därifrån :)

Vi är iaf glada över att de vill sponsra vår kväll och vi hoppas även våra gäster blir det!

I alla fall så kikade jag in på deras webshop för att se hur det såg ut och självklart vad de hade för utbud. Visste ni tillexempel att det finns miljövänliga sexleksaker idag!? Hur många använder det? Så här ser en ut iaf:


Jag förstår ingenting av den bilden men... det kanske någon annan gör bättre..?

Något annat jag däremot fastnat för är denna designade kollektion LELO som är så snygg och fin. Inte kan man väl tro att detta är en sexleksak?:


Men det är det! En liten klitorisvibrator för att vara exakt, med söta blommor på. Kan man oskyldigt gå runt med i handväskan om man nu känner för det. Lite mysigare än en stor knallrosa dildo kanske! Hahaaa...



Kommentarer:
Postat av: Malin

Jag har en lelo i svart med lila blommor :)

2010-04-27 | 06:48:37
Postat av: eMMa

Lelo är grymma... jag har iaf känt på dom ;) Sjuk vibrator! hihi

Postat av: Anonym

Har Din Pappa fyllt år !!!

2010-04-27 | 19:12:23
Postat av: Sandra

Malin: Jag tror faktiskt det var du som nämde dessa lelo för mig första gången. Ser väldigt mkt mer kvinnlig ut än någon annan sexleksak :)

Emma: Jaså du har inte införskaffat dig någon? De är ju ganska dyrt iofs i jämförelse med andra...



och till dig som undrar om min pappa har fyllt... ja det stämmer.. Han fyller bara några dagar efter mig. Vad det nu har med detta inlägg att göra?

2010-04-27 | 22:02:03
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback