Se flere på HITME.NO

"På hugget Sandra"

2010-04-2814:16:42
Skrivet av Sandra Edlund

Idag är jag bara irriterad!!! Irriterad på allt verkar det som... utan anledning! Jobbigt som fan!

Vet inte hur jag ska vända detta men på nåt sätt ska jag försöka, tänkte ta mig ut till min kära mor och fråga om hon bjöd på lunch och en promenad. Men henne får man ju inte tag på just nu!! Gaaahh.. Varför ska människor ha mobil om de inte använder den!?!

Såja, där fick hon sig en släng också ;)

Känns så grått med vädret... igår sken solen och jag satt ute och läste i boken på altan, sen tänkte jag att jag skulle fixa inför gårdagskvällens mat då jag kom på den superbraiga idén om att göra fajitas a la mexican!

Så jag åkte och inhandlade alla ingredienser och förberedde allt så fint i massa små skålar så att det bara var att tända på grillen och köra. Såg framför mig hur glad Baby skulle se ut med grillbesticken i högsta hugg!

Allt gick som planerat tills det helt plötsligt blåste upp ett jättemoln över den strålande solen och det började regna!! WTF!! Det var INTE med i planeringen!!!! :(

Så helt plöstligt blev det ingen mysig fajitas ute på altan utan i vardagsrummet. Det var sjukt gott ändå ;) Kommer helt klart bli mer fajitas i sommar!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Sorry! Var på möte på jobbet typ hela dan...

2010-04-28 | 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback