Se flere på HITME.NO

Nya Robinson...?

2010-04-2212:33:30
Skrivet av Sandra Edlund

Igår fick jag många samtal men ett var inte riktigt likt de andra!

Nämigen så att de ringde från produktionsbolaget som producerar Robinson och undrade om jag ville komma in på en intervju för programet!

Avtrubbad av all feber reflekterade jag inte speciellt mkt över det men sen när det blev officiellt på födelsedagsfirandet så var det många diskussioner och åsikter. Mest negativa...

Vad säger ni läsare! Skulle ni köra på att bli en Robinson?



Kommentarer:
Postat av: Karin

jag tror de flesta var negativa för att vi är rädda om dig gumman :) det där är ju helt du som bestämmer men det är nog viktigt att komma ihåg att det kanske inte alltid blir den positiva reklam och publicitet som man vill när det gäller ett sånt här program. De kan ju klippa o klistra lite som vi de vill :)

2010-04-22 | 13:11:31
Postat av: Linda

nä det skulle jag inte.. tror det är för mycket psykiskt och fysiskt dåligt..

2010-04-22 | 14:04:22
Postat av: Sofia

Förstår att du känner dig lite lockad, men jag tror tyvärr att dom ganska lätt kan vinkla det till Bimbo-Sandra, om du förstår vad jag menar!

Det går ju bra nu, du är på G med både, bikinis och tavlor och jag tror någonstans att du i din karriär kan tjäna mer på att låta bli. Men ett äventyr skulle det ju bli.

Kram från en "smygläsande" blogglös fd Etunabo!

2010-04-22 | 14:33:58
Postat av: Mamsen

Att jag reagerade så negativt är just som Karin säger. VI ÄR RÄDDA OM DEJ!!! Och om du tänker till Vill du vara borta ifrån oss alla så länge? Ett program jag inte skulle vilja se dej i. NEJ! NEJ!

2010-04-22 | 14:36:41
Postat av: Anna

Aldrig i livet!

Jag tror aldrig att man kan bli framställd på ett positivt sätt...

Postat av: Sandra

Jag skulle nog aldrig ställt upp. Det är inte direkt något sevärt program och jag tycker att en tjej som du - som är anmärkningsvärt kreativ och har talang och känsla för det du gör borde få den sidan uppmärksammad i ett lite mer seriöst forum, om du förstår vad jag menar. Det känns lite som att robinsson skulle bli dina 15 minuter och kanske till och med kunna skada mer än det gör nytta. Det är ju ett ganska "dumt/korkat" program. Hoppas du förstår vad jag menar här nu =)

Kram kram!!

2010-04-22 | 16:49:32
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/
Postat av: Gunilla Hardman

Nej Sandra gör inte detta!!! Tänk på att du har så mycket annat roligt just nu. Det går bra för dina tavlor och dina bikinis. Stanna hemma. Du skulle hungra ihjäl där på ön. Och hur mycket gillar du spindlar och alla andra otäcka djur. Vi skulle sakna dig. :( STANNA HEMMA<3<3.

2010-04-22 | 20:05:28
Postat av: Josefin

häftigt...men tänk va jobbigt vecka efter vecka...det ser ju inte riktigt bekvämt ut...inte kunna ta en låååång skön dusch, inte kunna bädda ner sig när man är sjuk eller har grym mensvärk...men en utmaning är det ju alltid! Sen har ju produktions bolag rätten att göra vad dom vill med sånt material, ser man ju på hur det har varit í alla dessa år med dokussåpor o tävlingar. Bra tv ska det ju vara.

2010-04-22 | 23:19:04
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, det var verkligen INGEN som tyckte något positivt om detta! Tänk om det hade varit Paradise Hotel som var alternativet istället... undra vad ni hade sagt då! Haha.. ;)

2010-04-22 | 23:36:30
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Mamsen

HEMSKA TANKE!!!!

2010-04-23 | 05:15:21
Postat av: Karin

Gumman tycker visst att det är jätte häftigt och är så stolt över dig att du blivit kallad till intervju. Tänk på hur många som brukar söka, runt 5000 tror ja? :)

Men jag tänker själviskt här o jag vill inte bli av med dig!!! :)

Kram

2010-04-23 | 06:14:51
Postat av: eMMa

Anledningen att vi kommer sakna dig här hemma är inte det rätta till varför du inte ska åka. Alla gör väl resor i livet och du kommer ju tillbaka!! :)



Jag håller dock med om det här andra, hur du kan framställas och vad det kan innebära för ditt eget varumärke. Jag förstår folk som ställer upp som inte har något att förlora men du har ju som sagt så mycket bra på gång nu med tavlor och bikinis så det är enbart därför jag oxå tycker du ska avstå. Hade det inte varit för det hade jag sagt KÖR!!! Det är ju en väldig utmaning och jag tror man lära sig otroligt mycket om sig själv på en sån resa, jag har ju själv varit på intervju en gång i tiden hihi.



Men lyssna på vad du själv vill... och en intervju har ju aldrig skadat att gå på! Gå på den och känn efter! :)



Stor kram!!

2010-04-23 | 08:00:15
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Mojje

Go for it!

Är nog myckel lärorikt och kul.

Man ska bara ångra det man inte gjorde... :)

2010-04-23 | 10:07:30
Postat av: Madde

Skulle själv tycka att det skulle va en utmaning och få se hur man blir i en sån situation, så jag känner KÖR!! Du får aldrig en sån chans igen!



/Madde

2010-04-23 | 11:13:51
Postat av: NT

Följ ditt hjärta!

Om du lyssnar inåt och stänger ute hjärnan en stund kommer rätt beslut till dig. Vem vet, Robinson KAN ju vara ett lysande sätt att bli större som designer osv. Utan att framställas som bimbo. (Jag tror inte att du är det minsta bimbolik utan tvärtom väldigt ödmjuk, positiv och schysst!)



Men lyssna inåt!

Lycka till.

2010-04-24 | 08:39:04
Postat av: A

coolt, (Y)

2010-04-24 | 08:56:21
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Skrba!

Var du på intervjun? Hur såg den ut, upplägget alltså, hur gick det till? Ska i nästa vecka, vill veta. Svara i min blogg. TACK på förhand.

2011-02-06 | 17:59:03
URL: http://divljakupina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback