Se flere på HITME.NO

Kyligt värre...

2009-09-0621:51:38
Skrivet av Sandra Edlund

Det jag inte gillar med hösten och kylan som kryper sig närmare är just att ständigt frysa. Jag är alltid den som har istappar till fingrar och tår. Jag har alltid haft tofflor på mig hemma, men nu så har jag upptäckt hur mysigt det är med golvvärme i huset! Det slår allt!

Jag bara går och njuter barfota hemma på vårt klinkers golv i hallen och tänker för mig själv att det här var nästan det bästa med hela huset. Fast inte riktigt....

Men tyvärr så följer golvvärmen inte med mig vart jag än går... sitter på jobbet nu och svär över hur kall jag är! Vad vore det att uppfinna batteridrivna strumpor som värmer. Det finns säkert! När jag åker skidor har jag ju uppvärmning i pjäxorna :)

Som sagt... jag är fruuuusen!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Du kan få lite kroppsfett av mej. Just nu har jag så det räcker till oss båda. Jag är inte snål ha,ha

2009-09-07 | 08:25:28
Postat av: Sandra

Hahaha... har du feta fötter då menar du eller ;)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback