Se flere på HITME.NO

Kräftskiva med "Rock & Champagne"

2009-09-2023:37:24
Skrivet av Sandra Edlund

Medans jag väntar med att lägga upp bilderna som är i min kamera från möhippan så tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder från förra helgen då vi var inbjudna till Rock & Champagne kväll på Harrys som Bokis, Ubbe och Molle arrangerat.

Hade inga större förväntningar på kvällen då jag blivit dumpad av mina tjejkompisar som skulle med egentligen men lämnade mig i sticket! :(
Men en kväll med grabbarna kan ju vara minst lika kul tydligen :)

Vi tog oss en fördrink hemma hos Andreas som bjöd på mkt goda fruktiga drinkar och satt och grabbarna tog upp gitarrerna som vanligt! Sen drog vi oss ner mot stan när klockan närmade sig...

I dörren välkomnades vi av Ubbe som förklarade kvällens upplägg och så fick vi fortsätta in på röda mattan där Bokis stod och fotade alla i dörröppningen.



                     Grabbarna grus... och så jag ;)

Ute på bakgården var det spexat med massa dekorationer i krätans tecken och uppdukade långbord som vi fick slå oss till bords vid efter lite skumpa!



Det delades ut snapsvisor och alla fick specialpriser i baren under kvällen!



Det fanns massor av goda kräftor med tillbehör att ta för sig på serveringsbordet!



             Där satt jag glad i hatten vid vårat bord! :)

Hade en trevlig kväll som fortsatte inne i Harrys lilla Lounge del senare under kvällen och natten....

 

 



Kommentarer:
Postat av: Anna

Ser fram emot möhippe-rapporter ;)!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback