Se flere på HITME.NO

Byta bloggnamn??

2009-09-1814:27:20
Skrivet av Sandra Edlund

Är överlycklig för att ha hittat ett enkelt program till min iphone där jag kan uppdatera från mobilen direkt till min Ckrets Blogg! Tyvärr fanns det inte för denna blogg.se. Ckrets Bloggen kör jag genom Wordpress så därför funkade det!

Så nu är frågan. Jag har ju suttit och beklagat mig över att det är svårt att på ett enkelt sätt uppdatera hela tiden, men med detta skulle jag kunna göra det. Såååå... ska jag byta till wordpress istället så det går lika enkelt med min iphone på denna blogg som på Ckrets Bloggen. Då måste jag även byta bloggadress!

Så bloggen kommer vara densamma men heta typ http://blogg.sandrae.com istället. Då man enkelt kan gå dit genom min hemsida www.sandrae.com också.

Vad säger ni? Mer bloggning och byta namn eller köra vidare på denna?? Ni bestämmer...




Kommentarer:
Postat av: Karin

Mer blogg!!!!O byte då förstås :)

2009-09-18 | 14:32:54
Postat av: mr T

hej om du kan uppdatera enklare och man kan gå in på samma sätt som nu. Då är svaret enkelt bytt, så blir det mera att läsa och mera bilder att titta på. Hoppas bara att bilderna blir klara :)

2009-09-18 | 15:23:58
Postat av: josefin

om det blir lättare för dig o uppdatera så är det ju bara o byta...

Postat av: Sandra

Det låter ju otroligt dumt att inte byta då det skulle bli enklare, I know. Knixet är bara att jag är så otroligt trogen mot mina saker och denna blogg är ju den första och enda jag haft sen ett tag tillbaka så känns trist att lägga ner den för att starta en annan.. Men ibland kanske jag måste göra saker jag inte brukar göra!??

2009-09-18 | 23:23:28
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag tycker också att du ska byta. Funderar på att göra det jag oxå, det är så irriterande att man inte kan blogga ordentligt från iphonen med blogg.se. Jag gör typ allt med iphonen så det är ju inte så ofta man orkar sätta sig vid datorn bara för att ladda upp bilder och blogga! Tycker du att wordpress är bra? Puss på dig fina Sandra!

2009-09-19 | 10:32:53
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

BLOGGA MER!!! Kram S

2009-09-20 | 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback