Se flere på HITME.NO

Lugnet efter stormen...

2009-10-1914:00:43
Skrivet av Sandra Edlund

Helgen var verkligen fullspäckad. Från det ena besöket till det andra. Under lördagen hade vi bestämt med Babys barndomsvän att vi skulle hälsa på de då de både flyttat tillbaka till stan (för ett bra tag sen men vi inte hälsat på tidigare) + att de fått en barn för ugnefär 2 månader sen.



                     En supersöt liten tös som heter Lea blev det!

En otroligt trevlig fika med nybakad blåbärspaj och trevligt sällskap gjorde att vi blev kvar lite längre än planerat.

Men tillslut var vi tvugna att dra oss hemåt då jag skulle iväg på nästa kära återseende med mina söta barndomsvänner. Rebecca var på besök i stan ända från Göteborg och vi bestämde att vi skulle gå ut och äta. Madde, Lotta, Rebecca och jag satt i timmar och bara pratade goda minnen och skrattade oss igenom kvällen.



När vi var tvugna att lämna restaurangen så gick jag vidare till bardelen för att möta nästa vängäng då Jonna var i stan och vi pratat om att träffas och snacka lite skit! Hon och en annan Lotta hade suttit och fördrinkat hemma hos Lotta och jag var inte riktigt på deras nivå då jag bara druckit ett glas vin till maten. Så jag nöjde mig med att umgås en liten stund över en drink och sen tog jag en taxi hem när de andra fortsatte mot utestället.

Det hade varit en lång dag med mkt trevliga återseende men det var skönt att komma hem skapligt till Baby som väntade!

Man kan ju inte sluta att trivas så bra hemma i vårt hus!



Det är stor förbrukning på ljus hemma i vårt hus! Sååå mysig stämning!

____________________________________


Efter en fullspäckad helg så känns det nu skönt att bara sätta sig ner med min bok, ritblock, dator, latte och en godispåse och bara vara... inga måsten idag!

Fram tills jag ska dansa ikväll ska jag bara ta det lugnt!



Kommentarer:
Postat av: eMMa

Vilken mysig kväll ni verkar haft!!! Så kul att man håller kontakten med gamla barndomsvänner! :) puss o kram!

Postat av: Anna

Oj vad mysigt det ser ut!

Och snart får ni ju toktrevliga grannar :D!

2009-10-19 | 20:31:39
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Rebecca

Tack för en supermysig kväll! Synd att vi inte hann hälsa på er idag, men vi åkte ganska skapligt och Christian jobbade tills vi åkte. Får ta det nästa gång helt enkelt! Ni ser ut att bo jättemysigt:) Ha det bra gumman! KRAM!

2009-10-19 | 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback