Se flere på HITME.NO

Impulsköp is the best!

2009-10-0116:29:18
Skrivet av Sandra Edlund

Yeeeees! Idag var det impulsshopping på dagordningen ;)

Först en fika med Karin där vi pratade om det mesta mellan himmel och jord. Så roligt när hon sa "gud vad skönt nu har jag inte tänkt på bröllopet den senaste timmen" För att jag babblat på om allt möjligt ;)

På lördag is the big day för kommande Mrs och Mr Hardsson ;) Inte för att de ska heta det men det har blivit ett litet internt skämt då de bråkar om vem som ska ta vems efternamn. Hardman eller Pettersson??? (Hardsson)
Jag vet ju vad jag hade velat ;) För jag själv vill inte heta Sandra Peterzon!

Efter att vi pratat av oss om allt möjligt så gick vi en sväng innan Karin skulle iväg på pedikyr hos Dominique på Kristallgrottan. Precis innan det var dags så öppnade sig himlen och regnet ööööste ner. Så jag tog Karin under mina vingar och skjutsade henne till salongen :)

Sen fortsatte jag vidare till Tuna Park där jag hade lite småplaner på att gå runt o kika lite på bland annat boken, New Moon och skuggningsverktyg till mina skisser. Handlade både + något heeeeelt oväntat!!

Hihihiiiiii... vad det blev får ni se sen ;O)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback