Se flere på HITME.NO

Tidningsintervju!

2009-05-2700:08:01
Skrivet av Sandra Edlund

Idag hade jag bokat in mig för en intervju för dagstidningen FOLKET här i Eskilstuna. I förra veckan så var de ute och fotade på jobbet då både jag och min arbetskollega Tomas Soldin åker ner till Göteborg på lördag för att jobba på Speedway GP.
Fast med 2 helt olika saker. Han är nämligen besiktningsman och jag mekaniker... nääärå! Skämta bara!

Självklart ska jag även detta år vara gridgirl!! Vi kom fram till att det är 5:e året nu i rad som jag är med och är gridgirl.

Shiiiit, tiden går verkligen fort!




           ..... en gammal bild på när vi var gridgirls i Eskilstuna....

För 5 år sen gjordes ett reportage i tidningen med mig och Malin Eriksson då vi för första gången skulle vara gridgirls när det gick här i Eskilstuna. Samma journalist då som nu, så det var ett kärt återseende!

Dagen till ära hade de satt upp bild på mig, Malin och Johan (som journalisten heter) på deras "Wall of Fame" Hahaha...

Vi satte oss ner och jag passade på att knäppa bild på journalisten! Man får ju inte vara sämre själv ;)



Som han sen faktiskt erkände att han blev lite sur över!! Men det syns ju inte på den här bilden :)

Jag tror inte det var någon större fara då han var snäll med frågor och inte ställde mig allt för hårt mot väggen! Visserligen var han lite väl nyfiken på hur mkt en gridgirl får betalt för en dag som denna... Typiskt jounalister att försöka få ut gobitar att skriva om.... *fnys*

Men några sånna godbitar fick han inte....


Kommentarer:
Postat av: Robban

wiiiieee, ska bli kul o se :-)!!!

2009-05-27 | 15:01:10
Postat av: Mamsen

Jag har sett!!!!!!!!!! Väldigt fin bild på båda 2.

2009-05-28 | 05:08:57

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback