Se flere på HITME.NO

Bygga ut?

2009-03-1203:47:13
Skrivet av Sandra Edlund

Jag behöver bygga ut vår lägenhet! Ju mer grejer jag köper till min sylåda desto mindre plats blir det, logiskt va!! ;)

Från att ha mina sygrejer i lite plastpåsar här och där till att sen få en helt egen jättelåda (och då menar jag JÄTTElåda) att ha alla tyger och tillbehör i, var jag överlycklig.

Men nu börjar det bli jobbigt när det börjar ramla ner på lådan under... med andra ord så är lådan överfull!

Mina sygrejer börjar ta över våra liv och vi får snart inte plats att bo här. Jag behöver ett eget rumt!! Där jag kan stöka till det hur mkt jag vill och ha ordning och reda på mina tyger och allt annat...



                          ....Tänk om jag kunde ha det såhär....

Vi blev lovade ett till rum som vi skulle ha som kontor/extra rum. Men då vi helt plötsligt inte fick det isolerat så går det inte att vara där inne. Tyvärr blir mkt drabbat av det och jag blir less. Att inte ha ett kontor med ordning på mina papper är ingen hit! Alltid samma problem när jag ska leta papper till bokföring. Det måste bli mer ordning här!

Någon som vet en bra 4:a rummare som skulle passa oss så tveka inte att hojta till!
Pris är oväsentligt... men det ska vara perfekt och precis som vi vill ha det ;)

Tänk så enkelt det kan vara ibland!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback