Se flere på HITME.NO

Vilken midsommarafton! :)

2009-06-2018:04:50
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken trevlig midsommar det blev, trots att solen inte sken upp himlen!

Vi begav oss iväg mot Fagersta där vi slöt upp oss med våra vänner som har sitt sommarställe därute. Där väntade en 3 rätters, champagneprovning, kubbspel, vedtunnsbad och nattdopp... för de som vågade. (Vilket visade sig vara alla utom jag...)

Innan vi for bakade jag iordningen en härlig jordgubbstårta som jag var så stolt över. Tills vi tog med den i bilen och Baby drog till en tvärnit!! Det var den fina tårtan... :( Lagom kul... not! Hahahaa... Men jag lyckades räddade den någorlunda när vi kom fram så det gick att äta någorlunda ändå + att det bakades en tårta till på plats! :)



Champagneprovningen var rolig då en annan aldrig druckit riktig årgångsvin! Så vi var inte direkt förberedda på att sen vara med och tävla om vilken champagne som var 1. Mousserande vin, 2 Standard champagne och 3. Årgångschampagne.

Men det komiska var att både jag och Baby satte alla rätt! ;)




Mousserande från vänster, sen årgångs champagne och en standard champagne. Kul o jämföra smaker och sen få höra de olika prislappar på dessa. Det var lite skillnad vill jag lova :)

På plats var även denna söting! :) Hunden charlie... tok söt liten krabat:



Innna det blev för mörkt spelade vi lite kubb... om jag var i det vinnande eller förlorade teamet minns jag faktiskt inte... hahaha... ;)

Baby var fokuserad iaf! På ölen, mobilen eller spelet vet jag dock inte.....



Innan vi drog oss till sängs badade vi i den 40 grader heta badtunnan. SKAPLIGT skönt och varmt! Det var knappt att jag kom i först, men det var bara o tvinga sig i. Men att tvinga mig i den kalla sjön gjorde jag dock inte sen...

Men det var några som gjorde det....



... vilket visade sig vara alla utom jag...!! Är man badkruka så är man... : /


Hoppas ni hade lika trevlig midsommar som jag hade! :) Men än är inte festligheterna över... ska iväg och träffa tjejerna ikväll! :) Var jättelänge sen så det ska bli kul!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback