Se flere på HITME.NO

Fortsättning på en underbar helg...

2009-06-2122:34:22
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit en helt underbar midsommarhelg!

Den har innehållt mkt av goda vänner och roligt umgänge. Igår träffades vi tjejer från gymnasiet hemma hos Tezzan. Det var länge sen vi sågs och det blir alltid lika trevligt...



Emma och jag sitter ute på balkongen och gör de andra rökarna sällskap...

Efter en mkt trevlig förfest därhemma så gick vi vidare ner mot Harrys och kollade in läget. Det var lagom med folk och självaste Prins Carl Philip var där med sina vänner.... svensexa tydligen. Lite komiskt! Vi tjejer satt vid bordet bredvid och skålade i skumpa!



                                  Tezzan spanar in prinsen ;)



Andreas stod i baren som vanligt, blandar mjölkdrinkar till oss.. me like!

Det dansades en hel del under kvällen och vi tjejer hade sååå roligt. När klockan var 2 mötte jag upp Baby och hans gäng på Subway och åt en härlig macka innan det blev hemgång. Sen slocknade jag som en stock...

Vaknade och tog mig i kragen för att hoppa in i duschen och kvickna till lite. När solen äntligen skiner fram kan man ju inte ligga inne och skylla på huvudvärk. Så vi for iväg och köpte lite jordgubbar och åkte hem till Babys föräldrar.

Men det mysigaste idag var att vi tog en liten utflykt med picknick! Jättemysigt var det o bara ta med filt, mat, tidningar och så grilla lite! :)





Det har varit så himla skönt och försöka göra annat än bara gå och tänka på vad som måste göras. Har haft så himla mkt under hela veckan som varit att jag haft svårt att slappna av.
Men nu har min semester börjat! Från mitt ordinarie jobb iaf, imorgon ska jag jobba vidare med några projekt jag håller på med.
Men sen ska det packas klart. Bara 1 vecka kvar på måndag sen flyttas det!!!!!

Kan knappt tro att det är sant :)


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Tack för en supertrevlig kväll i lördags!!! Jag hade så bhimla kul... o med all rätt efter all dricka.. den där drinken är t.ex ett minne blott! haha Skandal! :) Vi får bestämma nån helg när du kommer til mig och partajar oxå!!! :) puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback