Se flere på HITME.NO

R.I.P Michel Jackson!

2009-06-2610:46:33
Skrivet av Sandra Edlund

Fick en chock och ledsam känsla när jag läste första sidan på aftonbladet idag!

Vår store King Of Pop, Michael Jackson är död!!



Så tragiskt och hemskt! Hans sista konserter blir alltså inte av i London. Vi blev tillfrågade om vi ville följa med och se en konsert och jag har aldrig varit ett troget fan av honom men alltid gillat hans låtar från att jag var liten. Så självklart tyckte vi det skulle bli kul då det skulle vara hans sista.... Men istället avled han 50 år gammal. Usch!

Det var inte länge sen jag spelade in en av hans låtar här hemma. You are not alone....

Otroligt fin låt!



Kommentarer:
Postat av: MaPas

Tråkigt med MJ men livet går vidare. Vi är jätteglada över er och ni har hittat ert fina hus. Kommer säkert att besöka mycket så nära som ni har till "havet". Lycka till med allt!!!



PaMa

2009-07-03 | 21:43:34
Postat av: Fiona

Han var en fin människa.. :(

2010-01-06 | 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback