Se flere på HITME.NO

Trevliga överraskningar!

2009-01-0522:18:38
Skrivet av Sandra Edlund

Idag fick jag massa roliga saker på posten.

Blev så glad på julafton när jag öppnade en liten julklapp jag hade fått av min kära vän Malin. Vi brukar aldrig ge varandra julklappar men i år överrskade hon mig med att ge mig en prenumeration av en mode tidning!

Idag kom tidningen i min brevlåda och jag var direkt tvungen att ringa o berätta hur glad jag blev. Massa mönster i tidningen och tips på olika sömmar. Det är riktig vänskap! Supergulligt gumman! Saknar dig massa!



Inte nog med den trevliga överraskningen, utan jag fick även mina prover som jag beställt! Så nu vet jag exakt vad jag ska beställa. Finns så mkt jag vill ha!

Men just nu hinner jag inte sätta mig med det! Ska göra mig klar för en kväll ner mot stan nu!

Later!


Kommentarer:
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Kom in till min sida om du är intresserad av en ny bloggdesign, må väl :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback