Se flere på HITME.NO

Sångfågel...

2009-01-2000:47:25
Skrivet av Sandra Edlund

Den här dagen flög förbi och jag hann inte riktigt med. Hade några väldigt roliga timmar under förmiddagen med min kära mick, hörlurar och musikprogrammet Garageband.

Min mick har varit trasig ett tag men nu är den igång igen och jag hade en jätterolig dag med massa roliga låtar. Min favorit låt blev Sinead O'conners "Nothing compares 2 you" som är en riktig gammal klassiker. Otroligt fin låt.

Men tyvärr hann jag inte klart med den förrän Baby klampade in och avbröt min studiotid ;)



                                       Ni minns väl denna fina låt....

Men förhoppningsvis får jag lite tid över någon gång snart igen för att vara sångfågel....




Kommentarer:
Postat av: Ingrid

hej! Norway speeking ;)



Jag elskar creationene dine! Men hur kan jag lage non lignande? Jag klarar inte at få til riktigt "mõnster" or something. Non tips?

2009-01-20 | 12:45:18
Postat av: Sandra

Hej Norge! Kul med en kommentar! :)



När jag syr så använder jag mig aldrig av mönster, jag designar och tänker ut hur jag vill att det ska se ut. Sen mäter jag och testar. Det gäller att man tänker till ordentligt innan du klipper i tyget så du inte tänkt fel. Då kan det bli väldigt dyrt om det är dyrt tyg. Ett tips om du vill prova dig fram är att köpa ett tyg som är bland de billigaste bara för att testa modellen och använd dig av stora stygn om du vill prova ngt nytt. Allt handlar om att testa sig fram... :)



Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback