Se flere på HITME.NO

Snygga killfrisyrer..?

2009-01-2616:03:09
Skrivet av Sandra Edlund

OKEJ....

Nu har min kära pojkvän gjort klart för mig att hans hår åker av innan vi far iväg till Thailand. Och med "åker av" menar han att han rakar av sig skiten. (Hans egna ord)

Vissa av er kanske förstår honom när ni tittar på de här bilderna:





Det kan faktiskt jag också göra, att se ut sådär måste vara som att åka till Thailand med en björnfitta på huvudet.



                                Pälsmössa a.k.a Björnfitta

Men jag som älskar att pilla honom i håret och hans frisyr förövrigt vill ju självklart försöka o rädda det här på något sätt. Så jag tror jag lyckades övertala honom igår att jag skulle försöka komma med tips på andra frisyrer som inte innehåller så mkt hår men ändå innefattar lite hår på huvudet.

Så nu behöver jag eran hjälp! Vore supersnällt om ni ville hjälpa mig komma med förslag på bra killfrisyrer som kan passa herrn där borta i Thailand.

Länka gärna till bilder så jag kan visa honom!


Kommentarer:
Postat av: LIsette

Hejdär. Fin pojkvänn, ännu finare mössa, får man fråga vart den kommer ifrån?

MvH Lisette

2010-10-17 | 14:57:35
Postat av: Sandra

Hej Lisette! Jag har tyvärr ingen aning om det! Googlade bara på pälsmössa och hittade denna :)

Postat av: LIsette

Hittade den faktiskt av en slump idag på hm. Eller rättare sagt, en brud på vagnen beundrade sin nyinköpta mössa med hm lapp på. Exakt samma mössa. Sammanträffande. Men tack i alla fall.

Ha de fint :)

2010-10-19 | 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback