Se flere på HITME.NO

Hårförlängning!

2009-01-0814:11:54
Skrivet av Sandra Edlund

Så här års kan det kännas lite trist, allt det förväntansfulla är över och en ny början på året är igång. Man är blekare än någonsin och nu längtar vi bara till att sommaren ska närma sig.

Vad är inte härligare än att ge sig själv en uppfräshning då? Varför inte unna dig något extra.

Just nu kan jag ge alla mina läsare rabatt på löshår hos Salong Kristallgrottan som drivs av Dominique Lonegran.
Nämner du mitt namn när du bokar får du 500 kr rabatt!

Håret kommer ifrån Indien och är äkta remy hår, finns i flera olika färger och är 50 cm långt.

Exempel på priser:

200 slingor. Orginalpris: 4000 kr, ni får det för 3500 kr
150 slingor. Orginalpris: 3500 kr, ni får det för 3000 kr

Vill ni enbart ha 50 slingor. Orginalpris: 2500 kr, ni får det för 1800 kr!

Dominique fixar bla Natacha Peyres hår och är noga med att kunden blir nöjd. Jag kan rekomendera då jag vet att hennes kunder blivit mkt nöjda efter de varit där.

Vill ni boka en tid så ring på 016-125767 eller maila till [email protected]




Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Hej vännen =) Såg den tvinnade bikinin du gjorde nedan, den var verkligen superfin! Den finaste du gjort tycker jag! Min stil =) Kanske man kan beställa en sån senare?? eller nån liknande. Man måste ju ha en Sandra orginal på stranden liksom =) Massa kram på dig

2009-01-08 | 20:28:02
Postat av: sandra

Heeeej! Vad kul att du gillade den, skulle passa perfekt på dig! Jag gilla den massa jag med! :) Klart du måste ha en Ckrets bikini på dig i sommar.. hihi!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback