Se flere på HITME.NO

Felicia försvann...

2009-01-1415:12:18
Skrivet av Sandra Edlund

Idag är det Felix och Felicia som har namnsdag! Vilket påminner mig om vår familjemedlem som precis gick bort innan nyår. Sötaste Felicia var en av våra hundar och var tillslut tvungen att lämna oss då hon levt sina år på jorden.
Åldern tog henne ifrån oss och visst känns det tråkigt samtidigt som man såg dagen komma ju äldre hon blev.



Med Felicia var de 5 st. 5 st hundar! Men Felicia var något speciellt hos mig. Hon var nämligen den första valp vi behållt från vår egna kull. Jag minns t.o.m den dag då hon föddes. Jag var inte gammal då men älskade att ha massa valpar hemma. Det har väl både sina för och nackdelar men för det mesta älskade jag det.

R.I.P Felicia.. Du är saknad!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Ja du Sandra visst är det sorgligt. Att detta kort är taget bara ett par dagar innan känns konstigt. Ett väldigt bra kort och roligt att ha speciellt nu när hon inte finns längre.

2009-01-14 | 15:41:56
Postat av: Sandra

Ja, jättefint kort är det! Det blir ett bra minne av henne :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback