Se flere på HITME.NO

Festens tid!

2009-02-0300:24:30
Skrivet av Sandra Edlund

Fest hit och fest dit! Det är mkt fest nu förtiden...



Nu kan man äntligen andas ut efter mammas 50 årsfest. Men lika snabbt är det dags att börja tänka vidare på mer festens. Sitter med i jobbets festkommitte! Där nalkas det fest till våren. Men just nu planeras det för fullt och jag var inne på jobbet idag för ett möte och lite annat smått o gott.

Dagen sprang iväg och jag hann inte ens med hälften av vad jag tänkt mig idag. Men något som hanns med i dag var att ta spruta inför Thailandsresan. Det var andra sprutan så nu behövs inga fler :)

Men imorgon är en ny dag....


Kommentarer:
Postat av: Robban

oooh, ska bli så sjukt skönt (samt behövligt) :-) älskling :-)!! 48 dagar kvar ;-) kisses

Postat av: Anonym

:-)

2009-02-03 | 13:43:48
Postat av: Sandra

Wiiiiiee...

2009-02-03 | 15:28:38
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback