Se flere på HITME.NO

Canon photoshot G10

2009-02-2715:13:18
Skrivet av Sandra Edlund

Jag funderar på att köpa mig en ordentlig kamera så jag slipper vara irriterad på att mina bilder inte blir bra när jag ska fota av mina produkter. Funderar på denna:



Jag är tyvärr inget proffs när det kommer till kameror och förstår typ hälften av vad allt betyder och vad ska man ha allt till? Det ska bara vara att knäppa på knappen och så ska bilderna bli så perfekta som jag vill ha de.... kan det inte vara så enkelt?? :)

Så till er som har koll! Är det här en bra kamera kommer det passa mig? Vad säger fotograf Roger?? :)

Vill ju inte lägga ut 5000-6000 kr och sen inse att den inte passade mig...

Tacksam för all hjälp!


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Va!?!

Nej, du får inte köpa en egen kamera! Jag kommer sakna dina produktplåtningar! :)



he-he, nej förstår din frustration när du vill plåta o få upp bloggbilder snabbt odyl :)



Men jag kan inte ge ett svar här, då det är ett antal saker att betänka....



Tar det i luren tror jag, höres i helgen?! :)



Kramis



Rodge

Postat av: Madde

Kolla på kameror i usa, jag ska dit snart, sist jag var där hittade jag asbilliga o fina..:)



Kan ju löna sig att handla därifrån..

2009-02-28 | 22:00:04
URL: http://hanky.se/rockromantik
Postat av: Sandra

Tja.

Jag tror du ska köpa G9 istället, den har funktioner som de av någon anledning inte satte in i G10?

Jag kommer dock inte i håg nu vilka, men jag valde G9 för att den just hade det jag ville ha och G10 hade det inte.

Stor kram S

2009-03-01 | 15:08:45
Postat av: Sandra

Lugn Roger! Du lär nog inte bli av med mig så lätt :) Kommer springa i din studio lika mkt även fast jag har en bättre kamera! Men där har vi ett hett samtalsämne under resan till Norge. 6 timmar o bara prata kameror, måste vara drömmen för en fotograf.. hehe!



Madde, det där med kameror från USA lät ju inte helt fel, tänkte faktiskt tanken om man skulle köpa när jag är i Thailand men vet inte hur mkt man kan lita på sånt där. Känns ju inte så tryggt med försäkringar o sånt sen...



Sandra, vad jag förstår så säljer de inte G9 längre. Vart jag än söker så hittar jag bara G10 i alla affärer! Jättekonstigt!! Vad tror du? Är det smart att köpa i Thailand?

2009-03-01 | 23:48:33
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback