Se flere på HITME.NO

Julfest på Eskilstuna Kuriren!

2009-12-1016:20:17
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter här och går igenom bilder från gårdagens företagsfest med jobbet men hittar inte den där förbenade sladden igen för att kunna lägga över de till datorn :(

Till skillnad från tidigare år så har festen varit inhyrd på Harrys så länge jag jobbat där men i år så var den flyttad till lokalerna inne i stan. Där det var uppbokat med massa god mat från Ektorpsgården och musiken stod bl.a EKG för :) Dvs min lilla skrutt och hans 2 medspelare :)

De var verkligen jätteduktiga och gjorde jättebra ifrån sig. Känns som det där kommer bli ett projekt att bygga på i framtiden. KUL!
Deras framförande uppskattades av många som kom fram och gav beröm... sen var det då 1 ynka stackare som inte tyckte att det var rätt musik att dansa till som var tvungen att säga det till grabbarna. Hahahaa... "Tragiskt" var hennes ordval och som tur var kom DJ:en senare för att spela "Cara Mia" så även hon blev nöjd ;)

 Dagen var extra speciell för grabbarna Petterssons då både pappa Rolf och hans 2 söner fick sjunga och spela ihop då Roffe jobbade sin sista dag för Eskilstuna Kuriren. Det var lite sorgligt.... Men det var ett perfekt avslut!

Nu ska jag försöka leta fram den där kameran så jag får dela med mig av videoklippen!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback