Se flere på HITME.NO

Underbar födelsedag!

2009-04-2313:59:20
Skrivet av Sandra Edlund

Jag ber om ursäkt för min frånvaro efter min födelsedag....

Det har varit så mkt att hinna med att bloggen inte legat på prio listan. Men nu tror jag att jag har några minuter över (egentligen inte) men jag måste sitta ner en stund.

Min födelsedag var helt underbar, även fast jag mestadels var hemma under dagen så trivdes jag i att planera inför vad som komma skulle. Bakade massa godsaker och höll koll på klockan för att inte missa min tid som skulle passas.

Under tiden jag höll på att fixa o dona här hemma så ringde blombud och sa att blommor var på väg :)

När jag precis kommit ur duschen kom Baby hem med blommorna som levererats och ett litet paket och grattis kort!





Han vet hur länge jag letat efter den perfekta krämen och tog sig därför ner till stan och fick hjälp med vad som skulle passa mig (förhoppningsvis)

Tusen tack Baby! Så gulligt av dig!



                                Den är underbar and I love it! :)

Sen var det dags för oss att åka vidare mot okänd plats... som visade sig vara ett bord bokat på den än obesökta restaurangen "Bistro Bar". Det var såååå himla mysigt!

Kommer dit och där står det ett kuvert på bordet och väntar på mig. De serverar champagne och vi njuter av en otroligt mysig kväll med otroligt god mat och jag var så himla glad!











                Otroligt god mat! Ett nytt favoritställe helt klart! :)

I kuvertet var det biljetter till Beyonces konsert som är den 13 maj! Heeeelt otippat har Baby snappat upp att jag lyssnat på hennes låtar. Han är helt underbar på att komma på bra presenter. Inte en enda gång som han frågat mig vad jag önskar mig... men har alltid de perfekta presenterna.

Efter den underbara middagen var jag tyvärr tvungen att åka till jobbet. Men jag var otroligt nöjd med dagen och tacksam mot Baby! Du gjorde verkligen min dag! :)




Kommentarer:
Postat av: Anonym

gud va mysigt!!!!!!!!!!! Va fin du är vännen!!! Superfina blommor, vilken toppenkille ;)

Postat av: mamsen

Håll hårt i Robban han kan bli typ kidnappad. Eller i mitt fall får det väl bli en adoption. Är han för gammal för det? Skit åxå aldrig blir det som man tänkt sej... Ses i kväll

2009-04-23 | 14:53:04
Postat av: Sandra

Eva: Tack! Ja det är han verkligen! :)



Mamma: Hahahaha... du är bra rolig! Ses snart! :)

2009-04-23 | 15:41:02
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Karin

Härligt att du hade en underbar födelsedag :) Jag o syster ska också på konserten, ska bli kanon :) Kram

2009-04-23 | 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback