Se flere på HITME.NO

Nej, jag har inte brunnit upp! :)

2008-09-2116:58:03
Skrivet av Sandra Edlund

Eldsprutningen gick jättebra och uppskattades av många. Tyvärr började den när det fortfarande var ljust ute så det inte riktigt kom till sin rätt, men jag håll på i ca 1 timme och mot slutet började det skymma och bli mörkare. Dock så blev det kallare och kallare också. Huttrade och skakade i hela kroppen på slutet! Tur att elden höll mig lite varm, men direkt när jag släckte facklorna så höll jag på att frysa ihjäl :(

Men verkade som att det var populärt då massa bilar tutade och åkte förbi hela tiden. Stod ute så att alla som åkte förbi på Västerleden såg spektaklet!

Fick även kommentarer igår ute på krogen från folk som hade sett det! KUL KUL!

Tyvärr har jag inga bilder från det....

Men lite bilder från själva invignignen kan jag bjuda på!



                             Lite bubbel som välkomstdrink...


 
                            Tilltugg serverades under kvällen....



                                          Lokalen inomhus...



                                                    Utomhus...

Ska försöka få tag i lite bilder med elden! Var det någon som var där och fotade som läser så får ni gärna skicka det till mig på mailen: [email protected]



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback