Se flere på HITME.NO

Könsbyte!

2008-10-2912:51:57
Skrivet av Sandra Edlund

Ibland skulle jag vilja byta kön! Inte för att jag inte gillar att vara kvinnlig utan ibland verkar livet vara mkt enklare som kille.



Det jag egentligen vill säga är att vi tjejer kan vara himla komplicerade. Den gamla klassikern "tjejer snackar så mkt skit" kommer inte ifrån ingenstans. Tyvärr är det så! Vi älskar att prata skit, skvallra och gå bakom ryggen på andra. Vågar sällan stå för något och är ganska fega egentligen. Nu pratar jag inte om alla, men om majoriteten!


Därför är det mkt enklare att ha killkompisar, de känns lite mer spontana, raka och är inte intresserade av skitsnack! Jag har alltid haft väldigt mkt killkompisar genom mitt liv och jag trivs väldigt bra med det. Tyvärr är det alltid enklast att ha killkompisar när man är singel. Annars blir det lätt missförstånd, tyvärr!

Anledningen till detta inlägg var för att ikväll var tanken att jag skulle på tjejkväll. Skulle träffa massa girls som jag vart ute och turnerat med men sällan träffar eftersom vi alla bor på olika ställen i Sverige. Tyvärr så blev det inställt så sent som igår! Folk avbokar och krånglar i sista stund. Precis som vi tjejer gör! Egentligen är man inte förvånad men samtidig så är det tragiskt!


Att vi tjejer inte kan vara bättre vänner och uppskatta varandra mer är tragiskt!


P.s Jag är inte så bitter som jag låter :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback