Se flere på HITME.NO

I'm not a hot girl!

2008-10-3017:47:18
Skrivet av Sandra Edlund

Det är kallt här hemma! Just nu håller de på att drar in fjärrvärme i huset och då har vi inge värme tills det är klart! Det innebär att vi inte kan duscha, (om man inte vill ha en kalldusch förstås) ,jag kommer huttra mig till sömns, vakna och vara blå som ett lik :)

Nej riktigt så illa är det inte. Vår hyresvärd var precis inne med lite fläktar och så har vi ett elelement i sovrummet!



                        De berömda vargtofflorna är på plats iaf!


Men det som oroar mig är att imorgon så ska det fotas nya affischer till "Manipulate" och då vill man gärna duscha och göra sig i ordning innan dess... Hur jag ska lösa det får jag se! Vem som helst kan oroa sig över ett duschbesök just nu. Mamma, du ligger riktigt illa till!

Blir det inte klara imorgon och hela helgen ska behöva gå också då blir jag riktigt sur på Energi och Miljö! Kunde varit klart redan idag om de inte vart så tjurskalliga! *fnys*


Usch idag är jag bitter....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback