Se flere på HITME.NO

Tänk vad fort allt kan vända!

2008-11-2816:47:09
Skrivet av Sandra Edlund

När jag vaknade idag var jag på strålande humör och kände
"JA! Idag är det fredag, härligt!!"

Bara några timmar senare är jag ett åskmoln istället. Vad hände egentligen...?
Jo det ska jag berätta...

Är på så bra humör att jag tar fram dammsugarn och börjar dammsuga. Slutar genast efter att jag på något sätt lyckats slagit av min nagel *ooouch*

Sätter mig butter i soffan och försöker på något sätt "laga" den trasiga nageln när plötsligt mamma ringer och istället för att berätta vad jag tänkte berätta för henne, berättar hon för mig att min bil (som står ute hos henne) har punktering på högre bak!!

YES! UNDERBART!

*Morr*

För att försöka lösa det problemet ringer jag min kära pojkvän på jobbet, vi snackar om massa annat och han kläcker ur sig en kommentar som inte var riktigt lägligt i denna stund. Jag morrar till en extra gång och känner hur min underbara fredag inte är så underbar längre!

Men det tar inte lång stund innan han inser sin dumhet och ber om ursäkt. Så jag försöker gå tillbaka till ruta 1 igen och nynnar i mitt huvud...

"Freeedag, freeedag, härliga freeedag!"


Vi bokar upp en after work och folk vill komma hem till oss till kvällen för lite festen och jag börjar göra mig fin genom att lägga en ansiktsmask och sätter på duschen! Tar av mig alla kläder och ska precis hoppa in men hoppar snabbare än illa kvickt ut igen!!

ISKALLT VATTEN!!!

Igen..... inte första gången detta händer, men idag känns det inte OK!

Jag MÅSTE duscha! För allas bästa! Ingen bil har jag, annars hade jag kunnat tagit mig till jobbet, till mamma, till närmsta badhus... NÅGONSTANS för att bli ren. Men ICKE!

Ringer vår hyresvärd... inget svar! *MORR*

Kommer varmvattnet på snart? Ska jag behöva tänka om helt och hållet?

Här står jag naken med en ansiktsmask och hur ska jag nu kunna vända detta till något positivt!

HJÄLP MIG!



Kommentarer:
Postat av: Ann

Ta en stark drink! Då blir du lite gladare :-)

Skål och trevlig fredag! (Jag kör på lite julmust, jag! )

Postat av: Mamsen

Brukar inte uppskatta lättklädda bilder men nu hade jag kunna tänkt mej en bild ha,ha

Problemet med duschen och bilen hajjar jag men nageln ja det är nog ett I-landsproblem. Hoppas allt ordnade sej till slut. KRAM mamma

2008-11-29 | 07:45:07
Postat av: sebbe

hej! ville fråga ifall du vet nån bra fotograf i eskilstuna?



PS: vill inte bli model utan bara undrar lite håller på rätt mkt med foto å så



titta in på min blogg.

du kan gärna svara där

2008-11-29 | 20:31:36
URL: http://sebbeskog.blogspot.com
Postat av: sandra

För er som undrar så överlevde jag fredagen! Fick vänta på den där duschen och hoppa över After Worken men till kvällen fick vi besök och jag tog åt mig av ditt råd Ann och tog mig en drink... eller var det två :)



2008-12-03 | 04:33:35
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback