Se flere på HITME.NO

The Swedish Bikin Team - Karlskoga

2008-11-0919:12:32
Skrivet av Sandra Edlund

Dålig uppdatering på några dagar.... Har varit mkt!
Just nu är jag härligt mosig i soffan och har köpt mig en godispåse som ska göra mig sällskap då jag är ensam hemma!

Lite trött är jag fast jag sovit bort halva dagen nästan. Men det får man göra när man är hemma vid 04.00 tiden. Ingen fylla, utan en nykter Sandra körde hem från Karlskoga efter ett gigg med "The Swedish Bikini Team"
Det var ca ett halvår sen jag var ute på vägarna och körde gigg och det komiska var att senast jag gjorde det var i Karlskoga, dock inte samma ställe.

Såhär såg det ut då:







Det var ett riktigt bra gigg tillsammans med Frida och Sabina. En väl inkörd turne som sitter i benmärgen. Pussycat Dolls Undercover!

Igår kände jag mig lite ringrostig då det var nya grejer som jag skulle lära mig på kort tid men jag tror det gick hyfsat bra! Men som sagt allt känns bättre efter att man kört det några gånger ordentligt.

Det var även lite eld och övrig dans som alltid är populärt!

Bilder kommer inom kort!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback